Πολιτική Κρατήσεων και Ακυρώσεων

Πόση προκαταβολή απαιτείται για την κράτηση και πότε πρέπει να καταβληθεί το υπόλοιπο ποσό;

Για να εξασφαλίσετε την κράτησή σας, απαιτείται το πλήρες ποσό ως μη επιστρεπτέα προκαταβολή κατά την κράτηση. Αυτό διασφαλίζει ότι η σουίτα σας θα κρατηθεί αποκλειστικά για εσάς, εγγυώμενη τη διαμονή σας στα Le Bouquet Luxury Suites.

Ποιες είναι οι προθεσμίες για την ακύρωση της κράτησης και ποια είναι η πολιτική επιστροφής χρημάτων;

Οι ακυρώσεις δεν επιστρέφονται. Κατανοούμε ότι τα σχέδια μπορεί να αλλάξουν. Ωστόσο, λόγω της φύσης του boutique μας, απαιτούμε το πλήρες ποσό που καταβάλλεται κατά την κράτηση να είναι μη επιστρεπτέο. Εκτιμούμε την κατανόησή σας.

Πολιτική Check-In και Check-Out

Ποιες είναι οι ώρες check-in και check-out;

Η ώρα του check-in είναι στις 15:00 και η ώρα του check-out είναι στις 11:00. Προσπαθούμε να σας προσφέρουμε την πιο άνετη εμπειρία, οπότε αυτές οι ώρες επιτρέπουν στην ομάδα μας να προετοιμάσει πλήρως τη σουίτα σας.

Υπάρχει δυνατότητα για early check-in και late check-out και ποιες είναι οι χρεώσεις;

Το early check-in και το late check-out υπόκεινται σε διαθεσιμότητα και μπορεί να επιφέρουν πρόσθετες χρεώσεις. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν μας εκ των προτέρων για να συζητήσετε τις ανάγκες σας και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.

Πολιτική Πληρωμών

Ποιες είναι οι αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής;

Δεχόμαστε μια ποικιλία μεθόδων πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων τραπεζικών μεταφορών και μεγάλων πιστωτικών καρτών. Αυτή η ευελιξία διασφαλίζει ότι μπορείτε να επιλέξετε την πιο βολική επιλογή για τις ανάγκες σας.

Απαιτούνται προκαταβολές και πώς επιστρέφονται;

Το πλήρες ποσό απαιτείται ως μη επιστρεπτέα προκαταβολή κατά την κράτηση. Δυστυχώς, δεν προσφέρουμε επιστροφές, αλλά αυτή η πολιτική μας επιτρέπει να διατηρούμε τα υψηλά μας πρότυπα υπηρεσιών και διαμονής.

Πολιτική Κατοικίδιων Ζώων

Επιτρέπονται τα κατοικίδια στις σουίτες;

Δυστυχώς, δεν επιτρέπονται τα κατοικίδια στις σουίτες. Αυτή η πολιτική μας βοηθά να διατηρούμε ένα καθαρό και άνετο περιβάλλον για όλους τους επισκέπτες μας. Εκτιμούμε την κατανόησή σας.

Πολιτική Καπνίσματος

Επιτρέπεται το κάπνισμα στις σουίτες;

Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στις σουίτες για να εξασφαλιστεί ένα ευχάριστο και υγιές περιβάλλον για όλους τους επισκέπτες μας. Παρακαλούμε να σεβαστείτε αυτήν την πολιτική κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Πολιτική Ζημιών και Απωλειών

Ποια είναι η πολιτική για ζημιές και απώλειες;

Οι επισκέπτες υποχρεούνται να αναφέρουν οποιεσδήποτε ζημιές στην ιδιοκτησία. Αν κριθεί απαραίτητο, μπορεί να επιβληθούν κατάλληλες χρεώσεις για να καλύψουν το κόστος των επισκευών ή των αντικαταστάσεων. Αυτή η πολιτική μας βοηθά να διατηρούμε την ποιότητα των εγκαταστάσεών μας για όλους τους επισκέπτες.

Πολιτική Ασφάλειας και Υγείας

Τι μέτρα ασφαλείας υπάρχουν στις σουίτες;

Τηρούμε αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης για τον COVID-19 για να διασφαλίσουμε την ασφάλειά σας. Τα σχέδια εξόδου έκτακτης ανάγκης είναι σαφώς αναρτημένα σε όλα τα δωμάτια και φωτιζόμενες πινακίδες είναι τοποθετημένες πάνω από τις εξόδους για την ασφάλειά σας.

Πολιτική Παραπόνων και Αξιολογήσεων

Ποια είναι η διαδικασία για τη διαχείριση των παραπόνων;

Τα παράπονα λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη και διαχειρίζονται από τον διευθυντή του ξενοδοχείου. Στόχος μας είναι να επιλύουμε όλα τα παράπονα εντός 10 εργάσιμων ημερών για να διασφαλίσουμε την ικανοποίησή σας. Τα σχόλιά σας είναι ανεκτίμητα για να μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

Πολιτική Διαμονής και Συμπεριφοράς

Ποιες είναι οι προσδοκίες για τη συμπεριφορά των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της διαμονής τους;

Οι επισκέπτες αναμένεται να σεβαστούν τις πολιτικές του ξενοδοχείου και να διατηρήσουν ευγενική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Αυτό διασφαλίζει μια ευχάριστη εμπειρία για όλους στο Le Bouquet Luxury Suites.

Πρόσθετες Ερωτήσεις

Υπάρχει Wi-Fi στις σουίτες;

Ναι, προσφέρουμε δωρεάν υψηλής ταχύτητας Wi-Fi σε όλες τις σουίτες για τη διευκόλυνσή σας.

Προσφέρετε μεταφορές από και προς το αεροδρόμιο;

Ναι, προσφέρουμε μεταφορές από και προς το αεροδρόμιο και τα λιμάνια με επιπλέον κόστος. Συνεργαζόμαστε με μια αξιόπιστη εταιρεία μεταφορών και το κόστος καταβάλλεται απευθείας στον οδηγό. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε αυτήν την υπηρεσία.

Υπάρχει διαθέσιμος χώρος στάθμευσης στο ξενοδοχείο;

Παρόλο που δεν διαθέτουμε χώρο στάθμευσης στον χώρο του ξενοδοχείου, υπάρχουν αρκετοί χώροι στάθμευσης κοντά. Το προσωπικό μας θα χαρεί να σας βοηθήσει με οδηγίες και πληροφορίες για αυτές τις επιλογές.

Υπάρχουν δωμάτια προσβάσιμα για άτομα με αναπηρίες;

Δυστυχώς, λόγω των αρχιτεκτονικών περιορισμών των κτιρίων στο κέντρο της Αθήνας, δεν μπορούμε να παρέχουμε προσβάσιμα δωμάτια. Ζητούμε συγγνώμη για την οποιαδήποτε αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί.

Τι πρέπει να κάνω αν αφήσω κάτι πίσω μετά το check-out;

Αν συνειδητοποιήσετε ότι έχετε αφήσει κάτι πίσω, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βρούμε το αντικείμενό σας και να κανονίσουμε την επιστροφή του. Παρακαλώ σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής θα καλυφθούν από εσάς.

Έχετε ερωτήσεις; Ελάτε σε επαφή!